امید به زندگی برای بیمار نارسایی کلیه با GFR از 10 چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی برای بیمار نارسایی کلیه با GFR از 10 چیست

امید به زندگی برای کلیه بیمار نارسایی با GFR از 10 چیست؟ در واقع، بسیاری از عوامل هستند را به طول عمر بیمار تاثیر می گذارد، مانند سن، وضعیت جسمی، بیماری کلیه، درمان وجود دارد و به همین ترتیب، در میان آنها درمان نکته کلیدی برای طولانی طول عمر است.
GFR نظر گرفته می شود که نشانگر حساس ترین عملکرد کلیه است. با تشخیص GFR، دکتر می توانید از شکل مرحله دقیق بیماری کلیه و درمان است. GFR کاهش با بیماری پیشرفت میکند. اگر GFR قطره به زیر 15ml / دقیقه، شما ممکن است احتمالا به مرحله 5 نارسایی کلیه، مرحله پیشرفته بیماری کلیوی وارد شده است. در این مرحله، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد بود برای حفظ زندگی استفاده شود.
اگر شما به مشکلات جدی با GFR 10 همراه، دیالیز در خواست می شود. به طور معمول، با دیالیز، 80 درصد مردم می توانند زندگی یکی دیگر از 1 سال، 64٪ مردم می توانند 2 سال دیگر زندگی می کنند، 33٪ می تواند 5 سال زندگی می کنند و 10٪ می تواند 10 سال زندگی می کنند. اما در این میان، دیالیز به شما مقدار زیادی از اثرات جانبی، که به شدت تحت تاثیر قرار دهد طول عمر خود را به ارمغان خواهد آورد.
اگر دیالیز کار نمی کند، پیوند کلیه اعمال خواهد شد. پیوند کلیه را دو برابر یا حتی سه برابر طول عمر دیالیز. اما آن را به مدت طولانی برای کلیه مناسب اهدا صبر کنند.
چه درمانی برای طولانی تر کردن عمر مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شدت توصیه می شود. این یک درمان طبیعی و بدون هیچ عوارض جانبی است. می تواند مشکل کلیه به طور کامل بیشتر ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، بازسازی ساختار اصلی به کلیه و بهبود عملکرد کلیه را حل کند. به عنوان یک نتیجه، GFR نیز افزایش یافته است. شما می توانید بسیار طولانی تر از شما می توانید با این درمان تصور زندگی می کنند.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک





:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: